Brazylia promuje się w londyńskim metrze

Brazylijska Izba Turystyki (Embratur) rozpoczęła 4-tygodniową kampanię reklamową, której odbiorcami są londyńczycy korzystający z dworca i stacji metra Euston.

W tunelu prowadzącym z dworca na stację zainstalowano 5 cyfrowych wyświetlaczy o rozmiarach 120×180 cm, a przy ruchomych schodach znalazło się 20 ekranów. Pasażerów zjeżdżających na dół wita olbrzymi wyświetlacz o rozmiarze 6×3 m. Kampania będzie miała widownię sięgającą 530 tysięcy osób.

Jako gospodarz piłkarskich mistrzostw świata w 2014 roku oraz Igrzysk Olimpijskich 2016, Brazylia będzie coraz popularniejszym kierunkiem turystycznym – mówi Flávio Dino, prezes Embratur.

Zachęcić do tego mają panoramiczne obrazy słynnej góry Corcovado, złotych piasków Ipanemy oraz wodospadów Iguassu. Hasło kampanii brzmi „Brazylia Cię wzywa”, a odbiorcy są kierowani na stronę internetową www.braziltour.com.

Źródło: SignageInfo

http://www.4press.pl/index.php?p=12268

Authors

Related posts

Top